خرید سرویس خواب عروس با کیفیت درجه یک

جستجو
سرویس خواب عروس
آنچه در این مقاله میخوانید

سرویس خواب عروس و داماد علاوه بر زیبایی قابل توجهی که به دکوراسیون اتاق خواب زوج‌های جوان می‌ده،د همچنان فضای دل‌نشین و پر از آرامشی را برای عروس و داماد فراهم می‌کند؛ اما در انتخاب سرویس خواب عروس باید به سبک دکوراسیون اتاق خواب و ابعاد لازم برای قرار دادن تخت خواب هم توجه کنید.‌ یادتان باشد هنگام خرید سرویس خواب عروس ساده و شیک به سراغ متریال های باکیفیت بروید تا سالیان سال بتوانید از تخت خواب جهیزیه خود استفاده کنید.

سرویس خواب عروس و داماد آوان بهترین انتخاب برای خواب شیرین شما

به فروشگاه مبلمان آوان خوش آمدید! اگر به دنبال یک سرویس خواب عروس و داماد با کیفیت بالا، طراحی بی‌نظیر و قیمتی مناسب هستید، جای درستی آمده‌اید. ما در فروشگاه مبلمان آوان، با ارائه متنوع‌ترین و زیباترین مدل‌ها، تمام آنچه برای یک شروع تازه و رویایی نیاز دارید را فراهم کرده‌ایم.

ویژگی‌های برجسته سرویس خواب عروس و داماد آوان

  • قیمت مناسب: ارائه قیمت‌های رقابتی و تخفیفات ویژه برای زوج‌های جوان.
  • راحتی بی‌نظیر: طراحی ارگونومیک برای راحتی حداکثری و خواب عمیق و آرام.
  • خدمات پس از فروش: ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش برای اطمینان خاطر شما.
  • طراحی ایده‌آل: بهره‌گیری از جدیدترین و شیک‌ترین طرح‌ها، هماهنگ با سلیقه‌های مختلف.
  • کیفیت عالی: استفاده از بهترین مواد اولیه برای ساخت مبلمان، تضمین کننده دوام و استحکام بالا.

با خرید از فروشگاه مبلمان آوان، نه تنها یک سرویس خواب با کیفیت دریافت می‌کنید، بلکه شروعی لذت‌بخش و خاطره‌انگیز را برای زندگی مشترک خود رقم می‌زنید. همین حالا برای مشاهده مدل‌ها و آگاهی از ویژگی‌های دقیق سرویس خواب‌ها، روی دکمه خرید کلیک کنید و بهترین انتخاب را برای خانه خود داشته باشید.

مشاهده و خرید سرویس خواب دو نفره

سرویس خواب عروس

خرید سرویس خواب عروس

امروزه تنوع زیادی از تخت خواب‌های عروس و داماد در بازار وجود دارد. انتخاب هر نوع تخت خواب مثل سرویس خواب چوبی، تخت خواب‌های فلزی، ام دی اف و… تنها به سلیقه و بودجه مالی شما بستگی دارد؛ ولی به طور کلی سرویس خوابی را خریداری کنید که علاوه بر زیبایی نیز اتصالات آن محکم باشد تا در زمان خوابیدن و دراز کشیدن روی تخت صدای جیرجیر اتصالات تخت خواب آرامشتان را به هم نریزد.

انواع سرویس خواب جهیزیه

یکی از اصلی‌ترین لوازم بزرگی که در جهیزیه لیست گرفته می‌شود خرید سرویس خواب عروس است. امروزه سرویس خواب عروس جدید بیشتر به صورت چوبی در انواع و اقسام مختلف طراحی و تولید می‌شوند؛ زیرا استفاده از متریال های طبیعی مثل چوب حس طبیعت در فضا و همچنین محیط آرام بخشی را به زوجین می‌بخشد. به همین دلیل بیشتر تخت خواب‌های سلطنتی و مدرن که جذابیت زیادی دارند از جنس چوب در رنگ‌های سفید، طلایی و قهوه‌ای هستند.

سرویس خواب دو نفره بنوتی

سرویس خواب بنوتی

سرویس خواب دو نفره بنوتی شامل فایل چهار کشو با ترکیب رنگ پلی اورتان و روکش چوب، پاتختی چپ و راست است که طرفین تخت قرار می‌گیرد. این سرویس دارای یک کشو و یک کشوی مخفی توی کار، میز آرایش دارای سه کشو در سمت چپ و یک کشو مخفی در سمت راست طراحی‌شده، آینه گرد بزرگ با امکان نصب روی دیوار و پاف مربع کوچک برای نشیمن جلوی میز آرایش، طراحی میز آرایش به صورتی انجام‌شده که در صورت استفاده مزاحمتی برای پا و نشستن ندارد.

سرویس خواب دو نفره چستر کلاسیک

سرویس خواب تک نفره چستر کلاسیک

سرویس خواب دو نفره چستر کلاسیک شامل پاتختی است که طرفین تخت قرار می‌گیرد. همچنین دارای محفظه و یک کشو، میز آرایش دارای 4 کشو سمت راست چهار کشو سمت چپ و یک کشو وسط می‌باشد. آینه روی میز آرایش با امکان نصب روی دیوار پاف مربع کوچک برای نشیمن جلوی میز آرایش. تخت در ابعادهای مختلف (2 در 140 – 2 در 160 – 2 در 180 و 2 در 2) امکان سفارش دهی می‌باشد.

سرویس خواب دو نفره روتیندا

سرویس خواب روتیندا

سرویس خواب دو نفره روتیندا شامل پاتختی است که طرفین تخت قرار می‌گیرد. دارای دو کشو، میز آرایش دارای 2 کشو سمت راست 2 کشو سمت چپ و یک کشو وسط می‌باشد. آینه سه تیکه تاشو روی میز آرایش با امکان نصب روی دیوار پاف مربع کوچک برای نشیمن جلوی میز آرایش. تخت در ابعاد مختلف (2 در 140 – 2 در 160 – 2 در 180 و 2 در 2) امکان سفارش دهی می‌باشد.

سرویس خواب دو نفره امیز

سرویس خواب دو نفره امیز

سرویس خواب دو نفره امیز شامل پاتختی چپ و راست است که طرفین تخت قرار می‌گیرد. این سرویس دارای محفظه و یک کشوی مخفی توی کار، میز آرایش دارای دو کمد چپ و راست (دارای طبقات و کشو مگنتی) طراحی‌شده، آینه گرد بزرگ با امکان نصب روی دیوار و ایستاده دارای پایه به سفارش مشتری پاف گرد کوچک برای نشیمن جلوی میز آرایش. تخت در ابعاد مختلف (2 در 140 – 2 در 160 – 2 در 180 و 2 در 2) امکان سفارش دهی می‌باشد.

زیباترین تخت خواب عروس

اگر شما به دنبال سبک‌های ساده و مدرن هستید بهتر است به سراغ تخت خواب‌های ام دی اف به رنگ سفید بروید؛ ولی اگر دوست دارید مانند یک ملکه در سرویس خواب عروس استراحت کنید بهتر است به سراغ تخت خواب‌های سلطنتی با تاج‌های مجلل از چوب راش، روس و… بروید.

تخت خواب عروس و داماد

چنانچه تمایل دارید هزینه تعیین شده‌ای را برای خرید سرویس خواب عروس و داماد در نظر بگیرید به شما توصیه می‌کنیم از مدل‌های متنوعی دیدن کنید. یقیناً در بین تنوع گسترده‌ای از مدل‌های تخت خواب می‌توانید خرید مطمئنی را با مناسب‌ترین قیمت تجربه کنید.

سرویس خواب عروس و داماد

یکی از لوکس ترین سرویس خواب‌هایی که مخصوص عروس و دامادها طراحی شده است سرویس خوب سایبان دار است. این مدل سرویس خواب حجله‌ای فضای دنجی را برای زوجین تازه عروس و داماد فراهم می‌کند.

سرویس خواب دو نفره رزت

سرویس خواب دو نفره رزت

با سرویس خواب دو نفره رزت، شبی آرام و دلنشین را تجربه کنید. طراحی بی‌نظیر و کیفیت عالی این سرویس خواب، حس شیکی و راحتی را به اتاق خواب شما می‌بخشد. بهترین مواد اولیه و ساخت دقیق، سرویس خواب رزت را به انتخابی ماندگار تبدیل کرده است.

سرویس خواب ارزان و شیک

خوب است بدانید یکی از ارزان‌ترین اما شیک ترین سرویس خواب‌های عروس و داماد که شما می‌توانید تهیه کنید از جنس ام دی اف با روکش ملامینه است. از آنجایی که طی سال‌های اخیر قیمت چوب‌های طبیعی خصوصاً چوب راش به شدت بالا رفته است بنابراین قدرت خرید بیشتر عروس و دامادها برای تهیه سرویس خواب عروس کاهش یافته است. به همین دلیل تخت خواب‌های MDF با تنوع بیشتر و قیمت مناسب‌تری نسبت به تخت خواب‌های دیگر روانه بازار شده است.

سرویس خواب چوبی جدید

سرویس خواب چوبی جدید

با توجه به سلیقه زوج‌های جوان سرویس خواب عروس و داماد از جنس چوب در نمونه‌های متنوعی از قبیل:

  • سرویس خواب مدرن
  • سرویس خواب مینیمال
  • سرویس خواب کلاسیک
  • سرویس خواب سلطنتی
  • سرویس خواب ام دی اف

و غیره طراحی و تولید می‌شوند. بنابراین شما می‌توانید میان طیف گسترده‌ای از تخت خواب‌های لوکس و زیبا متناسب با بودجه خود هر مدلی را انتخاب کنید.

قیمت سرویس خواب تمام چوب راش

دقت کنید قیمت سرویس چوب عروس از نوع راش، گردو، چنار، صنوبر و… در مدل‌های متنوع کاملاً متفاوت است‌؛ زیرا عوامل مختلفی به غیر از نوع چوب به کار رفته در سرویس خواب عروس باعث تغییر رنج قیمت تخت خواب‌ها می‌شود.

شاید قیمت سرویس خواب تمام چوب راش از تخت خواب چوب گردو ارزان‌تر باشد؛ ولی قیمت چوب راش نسبت به خیلی از چوب‌های طبیعی دیگر قیمت بالاتری دارد. اگر تمایل دارید که سرویس خواب عروس جدید قیمت مناسبی داشته باشد بهتر است برای خرید تخت خواب عروس و داماد مجموعه بزرگ آوان را انتخاب کنید.

سرویس خواب دو نفره

در بین سرویس خواب دو نفره برای عروس و داماد سرویس خواب‌های ترک محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. این نمونه سرویس خواب عروس بیشتر به سبک کلاسیک و استیل هستند، بنابراین تاج‌های بلندی دارند و طرح آن‌ها به وسیله لمسه دوزی انجام شده است. معمولاً این مدل سرویس خواب ترک قیمت بالایی دارد؛ ولی سالیان سال در اتاق خوابتان کنار شما خواهد بود.

سخن پایانی

اگر به دنبال تنوع زیادی از سرویس خواب عروس و داماد با قیمت‌های مختلف هستید به شما توصیه می‌کنیم به مجموعه بزرگ مبل آوان مراجعه کنید؛ چون فروشگاه بزرگ مبلمان آوان تمامی محصولات و خدمات در زمینه انواع مبلمان، میز و سرویس خواب عروس و… را با بهترین کیفیت و مرغوب‌ترین نوع پارچه و چوب، به مشتریان گرامی عرضه می‌کند. برای مشاوره درباره نحوه انتخاب، سفارش و کسب اطلاعات بیشتر تن کافیست با کارشناسان آوان در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری:
Telegram
WhatsApp

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *