پرفروش ‌ترین رنگ مبلمان راحتی و استیل

جستجو
پرفروش ‌ترین رنگ مبلمان
آنچه در این مقاله میخوانید

با توجه به اینکه انتخاب رنگ مناسب در دکوراسیون خانه اهمیت بسیار زیادی دارد همواره افراد به دنبال تحلیل پرفروش ‌ترین رنگ مبلمان و سایر اکسسوری‌ها هستند. اگرچه هر ساله تعدادی از رنگ‌ها به عنوان رنگ ترند بیشتر استفاده می‌شوند اما برخی از رنگ‌های مبلمان وجود داشته که به عنوان پرفروش ‌ترین‌ ها در بازار شناخته می‌شوند و با گذشت سال‌ها همچنان در لیست محبوب‌ترین‌ها قرار دارند.

البته در کنار توجه به انواع رنگ‌های پرطرفدار بسیاری از افراد کاملاً متناسب با سلیقه خود و متناسب با رنگ دیگر اجزای خانه، رنگ مبلمان را انتخاب می‌کنند.

لاکچری ترین رنگ‌ مبل را بشناسید

با توجه به اینکه ‌رنگ‌ها می‌توانند تأثیر فوق‌العاده‌ای بر روی رفتار و احساسات افراد داشته باشند پس همواره انتخاب رنگ مناسب در طراحی داخلی و انتخاب مبلمان مثلا هنگام خرید مبل کلاسیک اهمیت زیادی دارد. در بین انواع رنگ‌های لاکچری مبلمان، رنگ‌های گرم چون قرمز و نارنجی احساس شادی و نشاط را در افراد زنده می‌کنند و اما رنگ‌های سرد و چون آبی و سبز می‌توانند آرامش و صلابت را در وجود افراد زنده کنند.

مثلاً یکی از لاکچری ‌ترین و لوکس‌ترین رنگ‌های مبلمان، پارچه مبلی سبز است که احساس تازگی و ارتباط با طبیعت را به فضا می‌دهد. از جمله انواع پارچه مبلی سبز لاکچری می‌توان به پارچه مبلی سبز درباری، سبز کله غازی، سبز زیتونی، سبز صدری و سبز طلایی اشاره کرد.

پرفروش ‌ترین رنگ مبلمان راحتی

پرفروش‌ ترین رنگ مبل راحتی

یکی از نکات مهم در هنگام انتخاب پرفروش ‌ترین رنگ مبلمان، بررسی نوع مبلمان راحتی یا استیل است. در این بین چنانچه قصد خرید مبل راحتی و مدرن دارید لازم است بدانید پرفروش‌ ترین رنگ مبلمان برای این سبک، ترکیب رنگ‌های خنثی و پاستیلی است.

مثلاً مبلمان راحتی زرد با کوسن‌های طوسی، مبلمان راحتی آبی با کوسن‌های خاکستری یا سفید، مبلمان راحتی صورتی، مبلمان راحتی نارنجی، مبلمان راحتی سبز پاستیلی، مبلمان راحتی طوسی نارنجی، مبلمان راحتی سفید و سبز و مبلمان طوسی و صورتی امروزه بسیار ترند هستند.

پرفروش ‌ترین رنگ مبلمان استیل

با توجه به اینکه میزان چوب به کار رفته در مبل استیل از دیگر مدل‌های مبلمان بیشتر است پس باید رنگ چوب مبلمان با رنگ پارچه مبلی و رنگ دکوراسیون کاملاً هماهنگ باشد. اگر شما هم به دنبال انتخاب پرفروش ‌ترین رنگ مبلمان استیل هستید باید توجه داشته باشید که از گذشته تا به امروز رنگ‌های خنثی در فهرست محبوب‌ترین و پرفروش ‌ترین رنگ مبلمان استیل بوده زیرا هیچ ‌وقت از مد نمی‌افتند و به راحتی با دیگر اکسسوری ‌ها ست می‌شوند.

رنگ‌های خنثی چون استیل طوسی، استیل نقره‌ای و استیل قهوه‌ای برای این مبلمان به این دلیل انتخاب می‌شوند که مبلمان استیل حجم بزرگی داشته و انتخاب این رنگ‌ها باعث می‌شود که فضای خانه بزرگ‌تر نشان داده شود. البته اگر در انتخاب رنگ مبلمان جسور هستید می‌توانید رنگ‌های زرشکی، آبی درباری و سبزه درباری را انتخاب کنید که به تازگی ترند شده‌اند اما همیشه مد نیستند.

رنگ‌های دیگری چون رنگ سفید که برای مبل عروس انتخاب می‌شود گزینه‌ای دیگر در لیست پرفروش ‌ترین رنگ مبلمان استیل است.

 کدام رنگ مبل هرگز از مد نمی‌ افتد؟

در بین پرفروش‌ ترین رنگ مبل راحتی و استیل همان‌طور که گفته شد رنگ‌های خنثی جزو آن دسته از مواردی هستند که از مد نمی‌افتند. با این حال اگر شما به دنبال رنگ مبل‌هایی که هرگز از مد نمی‌افتند هستید می‌توانید انواع مبلمان رنگ بژ، نسکافه ای، سفید، خاکستری، فیلی یا کرم را انتخاب کنید.

مثلاً پارچه مبلی کرم و بژ موجب ظاهر آرامش بخش شده و به عنوان یکی از پرفروش ‌ترین رنگ مبلمان هنگام خرید مبل ال شناخته می‌شود که هرگز از مد نمی‌افتد. این نوع رنگ با سبک‌های مختلف سازگاری دارد و شما می‌توانید برای انواع مبلمان مدرن، کلاسیک و راحتی از این رنگ استفاده کنید.

پارچه مبلی رنگ فیلی نیز جذاب و شیک است که در صنعت مبلمان بسیار پرفروش بوده و در سبک‌ها و طرح‌های مختلف موجود است. پارچه مبلمان نسکافه ‌ای نیز گرما و جذابیت را به دکوراسیون داخلی می‌بخشد. این نوع رنگ، حالت دوستانه و آرامش بخش داشته و با دیگر رنگ‌ها سازگاری دارد.

رنگ‌ های ترند مبل سال 2024

رنگ‌ های ترند مبل سال 2024

علاوه بر آنچه بیان شد افراد زیادی به دنبال رنگ‌های ترند مبلمان در سال 2024 هستند به ویژه جهت خرید مبل چستر و قرار است برای سال جدید فضایی متفاوت را تجربه کنند. در سال 2024 استفاده از رنگ‌های خنثی و رنگ‌های نود چون آبی بسیار کمرنگ، زیتونی بسیار ملایم، صدفی متمایل به صورتی طرفداران زیادی دارد.

همچنین رنگ‌های فاخر چون آبی، قرمز درباری، سبز زیتونی، قهوه ‌ای روشن، طلایی و شامپاینی بسیار معروف شده است. در نظر داشته باشید که شامپاینی رنگ مشخصی نیست و طیف رنگی متنوعی از شکلاتی تا یاسی دارد. اگر میخواهید بدانید ترندهای مبلمان امسال کدامند و چه طرح و رنگی بهتر است، توصیه می‌کنیم مطالعه مطلب ترندهای مبلمان ۲۰۲۴ را از دست ندهید.

بهترین ترین رنگ مبلمان راحتی و استیل

بررسی پرفروش‌ ترین رنگ مبلمان راحتی و استیل بسیار کمک کننده بوده تا بتوان فضای داخلی جذاب و شیک به وجود آورد لذا همان‌طور که می‌دانید انتخاب درست رنگ مبلمان و دیگر اثاثیه تأثیر فوق‌العاده‌ای در زیبایی دکوراسیون خانه دارد.

در نهایت اگر شما هم به دنبال مرکزی معتبر هستید که علاوه بر کیفیت، متنوع‌ترین نمونه‌ها را در اختیارتان قرار بدهد لازم است بدانید فروشگاه بزرگ مبلمان آوان تمامی محصولات و خدمات در زمینه انواع مبلمان، میز و سرویس خواب را با بهترین کیفیت از جمله مرغوب‌ ترین نوع پارچه و چوب، به مشتریان گرامی عرضه می‌کند. برای مشاوره درباره نحوه انتخاب، سفارش و کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً با کارشناسان آوان در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری:
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *