خرید سرویس خواب نوزاد در طرح و رنگ های متنوع

جستجو
سرویس خواب نوزاد
آنچه در این مقاله میخوانید

سرویس خواب نوزاد یک مکان امنی برای استراحت و خوابیدن نوزادان است. وقتی نوزادان شما یک روز پر از جنب‌وجوش و شیطنت را به پایان می‌رسانند‌ یقیناً دوست دارند در بین اتاقی پر از لوازم سیسمونی و اسباب‌بازی‌های متنوع فقط یک جایگاه تخت و نرم را برای خوابیدن خود انتخاب کنند.

اگر چه سرویس خواب نوزاد با طرح و مدل‌های رنگارنگ فضای لوکسی را به اتاق فرزند دلبندتان می‌دهد؛ ولی مطمئن باشید در موقع خوابیدن همیشه فرزندان شما دوست دارند شب‌ها وارد تخت خوابی شوند که به آن‌ها آرامش دل‌نشینی بدهد.

مناسب ترین و بهترین سرویس خواب نوزاد

یادتان باشد سرویس خواب یک نفره نوزاد به شما هم تعلق دارد پس شک نکنید که نوزادان شما بعد از پا گذاشتن به این دنیای پرهیاهو هیچ شکایتی از مدل و رنگ سرویس خواب خود ندارند. چون قرار است چند سال بعد یک سرویس خواب نوجوان به دلخواه خودشان انتخاب کنند. از این رو با خیال راحت به سلیقه خودتان مناسب ترین و زیباترین سرویس خواب نوزادتان را انتخاب کنید.

سرویس خواب نوزاد شامل چه چیزهایی می‌شود؟

سرویس تخت و کمد نوزاد شامل یک تخت یکنفره گاهی همراه با میز، کمد لباس، کمد ویترین دار برای نگهداری از اسباب‌بازی‌های کودک و یک میز تحریر همراه با کشو و شلف به دلخواه شما است.

جنس سرویس خواب نوزاد از چیست؟

جنس سرویس خواب نوزاد از چیست؟

شیک ترین تخت و کمدهایی که در بازار برای نوزادان ساخته می‌شوند بیشتر از رنگ‌های ضد حساسیت با تنوع زیادی از جنس ام دی اف، چوب راش و چوب گردو هستند.

انواع سرویس خواب نوزاد

سرویس خواب برای نوزاد اصلی‌ترین لوازم اتاق بچه محسوب می‌شود که در مدل‌های متنوعی تولید می‌شود مانند:

  • سرویس خواب نوزاد اسپرت
  • سرویس خواب نوازد نوجوان
  • سرویس خواب نوزاد چرخ دار
  • سرویس خواب نوازد کلاسیک
  • سرویس خواب نوزاد ام دی اف
  • سرویس خواب نوزاد گهواره ای
  • سرویس خواب نوزاد محافظ دار
  • سرویس خواب نوزاد نئوکلاسیک
  • سرویس خواب نوزاد منبت کاری

کاربرد سرویس خواب نوزادی

تمام تخت و کمدهای نوازد برای استراحت، نظم دادن و استفاده بهینه از فضای اتاق نوزاد طراحی شده‌اند؛ اما برخی مدل‌ها به صورت دومنظوره هستند و قابلیت تغییر سایز دارند. پس از نوزادی گرفته تا نوجوانی قابلیت تنظیم در اندازه‌های مختلف را دارند‌. برخی دیگر تخت تک نفره هستند که تخت آن‌ها متصل به یک میز تحریر است؛ ولی بیشتر آن‌ها به صورت تخت ساده هستند‌.

نحوه انتخاب سرویس خواب نوزاد

نحوه انتخاب سرویس خواب نوزاد

این روزها طرح‌های بسیار متنوع و شیکی از سرویس‌های خواب برای سیسمونی نوزادان وجود دارد‌. رنگ‌بندی و مدل بیشتر آن‌ها طوری است که همراه با روتختی، کاور پتو و همچنین کاور تشک و روبالشی یک نمای بسیار فوق‌العاده‌ای را به اتاق بچه شما می‌دهند. البته در زمان خرید سرویس تخت خواب نوزاد به موارد بیشتری باید توجه کرد مثل:

  • نوع چوب
  • کیفیت چوب
  • رنگ سرویس خواب
  • قابلیت‌های سرویس خواب
  • طراحی و امنیت بالای خوابیدن نوزاد
  • تعداد قطعات آن
  • و…

خرید سرویس خواب نوزاد پسر

هنگام انتخاب مدل تخت و کمد نوزاد پسر علاوه بر کیفیت و رنگ تخت نیز به استاندارد بودن محصول هم توجه کنید؛ چون باید فرزند شما درون تختخواب خود خواب آسوده و شیرینی داشته باشد.

خرید سرویس خواب نوزاد دختر

بیشتر شما تمایل دارید در انتخاب مدل تخت و کمد نوزاد دختر طرح‌های کارتنی و فانتزی تری را در مقایسه با مدل تخت و کمد نوازد پسر خریداری کنید. ولی قبل از تمرکز کردن به تزیینات و دکوراسیون اتاق نوزاد به محیط استراحت و خواب فرزند دلبندتان فکر کنید.

خرید سرویس خواب نوزاد دوقلو

دقت کنید بیشتر مدل تخت و کمد سرویس نوزاد دختر و پسر در بازار به صورت تکی هستند. پس اگر می‌خواهید برای فرزندان دوقلوی خود شیک ترین سرویس تخت خواب نوزاد را تهیه کنید بهتر است از تولیدکنندگان باسابقه در تولید مصنوعات چوبی مثل فروشگاه بزرگ مبل آوان بخواهید یک سرویس خواب سفارشی برای شما تهیه کنند.

خرید اینترنتی سرویس خواب نوزاد

از آنجایی که طرح و رنگ تخت و کمد نوزاد بسیار زیاد است پس شما برای خرید راحت‌تر و مشاهده حجم زیادی از مدل‌های متنوع تخت و کمد نوزاد بهتر است به سراغ خرید اینترنتی بروید. وب سایت مبل آوان علاوه بر ارائه مدل‌های زیادی از سرویس‌های خواب نوزاد همواره‌ از طریق خرید اینترنتی تخفیفات ویژه‌ای را برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

خرید اینترنتی سرویس خواب نوزاد

 

قیمت سرویس تخت خواب نوزاد

همیشه بالا بودن قیمت تخت و کمد نوزاد نشانه کیفیت زیاد محصول نیست. گاهی اوقات بالا بودن قیمت سرویس تخت خواب نوزاد به دلیل وجود واسطه‌ها و دلالان در این میان است؛ این در حالی است که فروشگاه بزرگ مبل آوان با ایجاد بستر مناسبی برای خرید اینترنتی سرویس خواب نوزادی سعی کرده است مرغوب ترین تخت و کمد نوزاد را با مناسب ترین قیمت بازار در هر کجای کشور در اختیارتان قرار دهد.

سخن پایانی

اگر می‌خواهید یک سرویس تخت خواب نوزاد با کیفیت ایده آل و قیمت مناسب تهیه کنید بهتر است از بین تخت و کمد نوزاد ام دی اف، چوب و… زیباترین طرح و رنگ را برای فرزند دلبندتان در فروشگاه مبل آوان انتخاب کنید.

چون تمامی محصولات و خدمات این فروشگاه در زمینه انواع مبلمان، میز و سرویس خواب دو نفره و یک نفره با بهترین کیفیت از جمله مرغوب‌ترین نوع پارچه و چوب، به مشتریان گرامی عرضه می‌شود. برای مشاوره درباره نحوه انتخاب، سفارش و کسب اطلاعات بیشتر، تنها کافیست با کارشناسان آوان در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری:
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *