خرید سرویس خواب نوجوان (جدیدترین مدل)

جستجو
سرویس خواب نوجوان
آنچه در این مقاله میخوانید

سرویس خواب نوجوان یکی از اصلی‌ترین لوازم چیدمان در اتاق خواب نوجوانان است. بنابراین انواع تخت و کمد نوجوان در مدل‌های متنوع برای جنسیت‌ها و سلایق مختلف به کار می‌رود. البته برای خرید سرویس خواب نوجوان باید به عوامل مهمی مثل ابعاد، طرح، رنگ، مدل، کیفیت و حتی تعداد اجزای سرویس خواب توجه کنید؛ چون هر کدام از این پارامترها قیمت سرویس خواب برای نوجوان را دستخوش تغییرات زیادی می‌کند.

سرویس خواب نوجوان شامل چه چیزهایی می‌شود؟

سرویس خواب‌هایی که مخصوص نوجوانان پسر و دختر طراحی و تولید می‌شوند مطابق با سفارش شما در اجزای مختلفی عرضه خواهند شد مثل:

  • شلف
  • میز تحریر
  • کمد لباس
  • میز آرایش
  • میز پاتختی
  • میز کامپیوتر
  • تخت خواب یک نفره
  • و غیره

جنس سرویس خواب نوجوان از چیست؟

بیشتر سرویس تخت خواب نوجوان از جنس چوب، ام دی اف، فلز و حتی متریال های مدرن دیگری مثل ملامینه و یا روکش های لترون هستند‌. رنگ تخت و کمد نوجوان هم بستگی به روحیات و خصوصیات شخصی پسر یا دختر در رنگ‌های تیره و روشن انتخاب می‌شود‌.

انواع سرویس تخت خواب نوجوان

انواع سرویس تخت خواب نوجوان

به طور کلی نمونه‌های مختلف سرویس تخت خواب نوجوان به ۲ گروه پسرانه و دخترانه تقسیم‌بندی می‌شود؛ اما از لحاظ طرح و مدل به کار رفته در محصول همواره انواع سرویس خواب نوجوان شامل موارد ذیل است:

  • سرویس خواب نوجوان دخترانه

این نوع تخت و کمد نوجوان دخترانه دارای طرح و رنگ بسیار شاد و خاصی مطابق با سلیقه دخترهای جوان است.

  • سرویس خواب نوجوان پسرانه

این نوع تخت و کمد نوجوان پسرانه بیشتر دارای طرح و رنگ‌های ورزشی با شخصیت‌های کارتنی مطابق با سلیقه پسرهای جوان هستند.

  • سرویس خواب نوجوان اسپرت

این مدل تخت و کمد نوجوان اسپرت هم متناسب با سلیقه‌ی پسرها و هم مطابق با سلیقه دخترهای جوان است. اغلب رنگ این سرویس خواب‌ها سفید_ مشکی یا سفید_ طوسی انتخاب می‌شوند.

  • سرویس خواب نوجوان کلاسیک

یکی از شیک‌ترین سرویس تخت خواب نوجوان برای فرزندان دلبندتان طرح کلاسیک با نمایی باشکوه و مجلل است.

  • سرویس خواب نوجوان ام دی اف

اگر به دنبال یک سرویس تخت خواب نوجوان ارزان و باکیفیت در طرح و رنگ‌های بسیار متنوع هستید مطمئناً سرویس خواب نوجوان MDF یک گزینه عالی برای شما است.

  • سرویس خواب نوجوان کشودار

تمام سرویس تخت خواب نوجوان به صورت تک نفره طراحی و تولید می‌شوند. مگر اینکه به سفارش شما سرویس خواب برای نوجوانان شما به شکل دو طبقه طراحی و تولید شود.

  • سرویس خواب نوجوان مدرن

همان‌طور که از نام این نوع تخت و کمد نوجوان پیداست این محصول یک تختخواب مدرن است که معمولاً با ترکیبی از چوب، فلز و پارچه‌های ساتن و مخمل تولید می‌شود‌.‌

  • سرویس خواب نوجوان نئوکلاسیک

یکی دیگر از مدل‌های پرفروش تخت و کمد نوجوان در بازار مدل نئوکلاسیک است. بیشتر این گونه طرح‌ها مورد پسند دختران جوان قرار دارد.

کاربرد سرویس تخت خواب نوجوان

کاربرد سرویس تخت خواب نوجوان

اگر چه بیشتر سرویس خواب نوجوانان در ابعاد استانداردی به شکل تک نفره به کار می‌روند؛ ولی بعضی از سرویس خواب‌های نوجوان به صورت دو منظوره هستند‌. یعنی از بدو تولد تا نوجوانی با قابلیت تغییر سایز نیز ابعاد تختخواب کم و زیاد می‌شود. مطمئناً با انتخاب سرویس خواب نوجوان دو منظوره صرفه‌جویی زیادی در هزینه‌هایتان خواهد شد.

خرید سرویس تخت خواب نوجوان

امروزه برای خرید تخت و کمد نوجوان بهتر است از طریق فروشگاه‌های اینترنتی اقدام کنید؛ چون این مراکز به دلیل عدم محدودیت در نمایش متنوع‌ترین مدل‌های تخت و کمد نوجوان مطمئناً انتخاب شما را راحت‌تر می‌کنند. از طرفی امکان مقایسه قیمت‌ها، مدل‌ها، کیفیت‌ها و … را دارید ضمن اینکه محصول مورد نظرتان را درب منزل تحویل می‌گیرید.

قیمت سرویس تخت خواب نوجوان

قیمت سرویس خواب نوجوان

به طور حتم حجم بالای تولید تخت و کمد نوجوان در مدل‌های متنوع و همچنین عرضه مستقیم از طریق فروشگاه‌های اینترنتی با حذف واسطه‌ها سبب کاهش قیمت تخت و کمد نوجوان خواهند شد. هر چند که کیفیت چوب، مدل محصول، رنگ، ابعاد و… همگی در تعیین قیمت سرویس خواب نوجوان بسیار تأثیرگذار هستند.

در این میان اگر شما هم به دنبال سرویس خواب یک نفره نوجوان در طرح و رنگ‌های متنوع با قیمت مناسب هستید بهتر است سری به فروشگاه بزرگ مبل آوان بزنید.

خرید سرویس خواب از فروشگاه آوان

این روزها بیشتر پسرها و دخترهای نوجوان و جوان دوست دارند اتاق مجزایی داشته باشند. همچنین دکوراسیون اتاق خود را به بهترین شکل ممکن طراحی کنند. به همین دلیل بیشتر افراد در این گروه سنی در اولین گام به سراغ خرید سرویس خواب نوجوان می‌روند. اما اگر وقت زیادی برای جستجو در بازارهای محلی را ندارید.

از طرفی با تنوع زیادی که در سرویس خواب‌های نوجوان وجود دارد دچار سردرگمی شده‌اید. همچنین اختلاف قیمت‌ها در فروشگاه‌های مختلف شما را از لحاظ کیفیت محصولات دلواپس کرده است. به شما توصیه می‌کنیم به فروشگاه بزرگ مبل آوان مراجعه کنید.

چون این مجموعه تمام سرویس خواب نوجوان، جوان و سرویس خواب دو نفره … را با بهترین کیفیت از جمله مرغوب‌ترین نوع پارچه و چوب، به مشتریان گرامی عرضه می‌کند. پس برای مشاوره درباره نحوه انتخاب، سفارش و کسب اطلاعات بیشتر بهتر است با کارشناسان آوان در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری:
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *