خرید سرویس خواب سایبان دار در مدل های متنوع

جستجو
سرویس خواب سایبان دار
آنچه در این مقاله میخوانید

سرویس خواب سایبان دار که به آن تخت خواب حجله دار و همچنین تخت خواب کانوپی هم گفته می‌شود یک نوع تخت خواب پرنسسی است. این نوع تخت خواب تور دار از نظر طراحی متفاوت‌تر و جذاب‌تر از سرویس خواب‌های ساده است؛ چون دور تا دور تخت خواب دارای پرده است که توسط چهار ستون به چهار گوشه تخت خواب متصل می‌شود‌. بنابراین سرویس خواب سایبان دار فضای دنجی را برای شما فراهم می‌کند تا خواب آرام‌تر و دل‌چسب‌تری داشته باشید.

سرویس خواب سایبان دار

سرویس خواب سایبان دار

اگر قصد خرید سرویس خواب سایبان دار را دارید قبل از هر چیزی باید فضای اتاق خوابتان به اندازه کافی بزرگ باشد؛ چون تخت خواب پرنسسی تنها برای زیبایی دکوراسیون اتاق خواب طراحی نشده است. بلکه این نوع سرویس خواب ها به شکل منحصربه‌فردی یک حریم شخصی را برایتان فراهم می‌کنند.

از طرفی باعث می‌شوند در هنگام خواب احساس امنیت بیشتری داشته باشید. علاوه بر این تخت خواب سایبان دار مانند یک نورگیر و پشه بلند عالی عمل می‌کند‌. پس بهتر است این مدل تخت خواب‌های لوکس را برای اتاق خواب‌های بزرگ انتخاب کنید.

تخت خواب سایه بان دار

تخت خواب سایه بان دار

در هنگام خرید سرویس خواب سایبان دار حواستان باشد در طراحی این مدل تخت خواب ها از ۲ روش برای نصب سایبان روی تخت خواب استفاده می‌شود. برخی از مدل‌ها پرده یا همان سایبان دور تخت خواب با استفاده از ستون‌ها و چهار قاب بلند در اطراف تخت قرار گرفته‌اند.

پس این گونه سرویس خواب ها هیچ اتصالی به سقف ندارند‌ و فقط پرده‌ها از ستون‌های اطراف تخت آویزان هستند‌. اما در روش دوم سایبان تخت خواب به طور مستقیم به سقف وصل می‌شود و به حالت مخروطی در اطراف تخت خواب قرار می‌گیرد‌. به همین علت خرید چنین تخت خواب سایه بان داری چندان طرفدار ندارد.

سرویس خواب سلطنتی

سرویس خواب سایبان دار از جمله تخت خواب‌های سلطنتی است که تنوع بسیار بالایی دارد. معمولاً در طراحی این گونه سرویس خواب‌های لوکس که مخصوص عروس و دامادها است به غیر از تنوع تخت خواب اصلی نیز طرح و مدل‌های مختلفی در سایبان و پرده اطراف تخت وجود دارد‌.

به همین دلیل شما می‌توانید با خرید سرویس خواب سلطنتی فضای خالی و بی‌روح اتاق خوابتان را به بهترین سلیقه و با انتخاب زیباترین تخت خواب پرده‌دار بچینید. یادتان باشد این نوع از سرویس خواب‌های حجله‌ای در مدل‌های متنوعی از قبیل تخت خواب سایبان دار یک نفره، تخت خواب سایبان دار دو نفره و غیره قابل استفاده هستند.

خرید سایبان تخت خواب

خرید سایبان تخت خواب

بدون شک خرید سرویس خواب دو نفره سایبان دار برای تمام اتاق خواب ها مناسب نیست. اگر چه فضای یک اتاق خواب در خانه کاملاً شخصی است و شما می‌توانید با توجه به سلیقه و علاقه خود هر طور که مایل هستید لوازم اتاق خواب خود را انتخاب کنید‌. اما برای خرید سایبان تخت خواب باید شرایط موجود در دکوراسیون اتاق خوابتان را بررسی کنید.

شاید در ابتدا سرویس خواب پرنسسی از لحاظ اندازه و اشغال فضای اتاق شبیه به تخت خواب‌های معمولی باشد‌؛ ولی زمانی که پرده آن را نصب می‌کنید حجم زیادی از فضای اتاق گرفته می‌شود. حتی ممکن است جلوی نور پنجره و تردد هوای جلوی پنجره را بگیرد. پس قبل از خرید سایبان برای تخت خواب و داشتن یک تخت خواب پرده‌دار اول از همه جا و مکان قرار گرفتن تخت و پرده آن را در نظر بگیرید.

قیمت تخت خواب سایبان دار

قیمت سرویس خواب سایبان دار بسته به طراحی و متریال به کار رفته در آن کاملاً متفاوت است‌. پس قیمت تخت خواب سایبان دار با چوب راش نمی‌تواند با قیمت تخت سایبان دار با چوب ام دی اف یکسان باشد. در واقع این مدل تخت خواب لوکس متناسب با فضاهای مختلف در ابعاد و اشکال متنوعی طراحی و تولید می‌شوند‌. بنابراین شما می‌توانید این مدل سرویس خواب عروس و داماد و یا تخت خواب یک نفره سایبان دار را در رنگ‌بندی‌های نامحدود با قیمت‌های مناسب از مبل آوان تهیه کنید.

بهترین سرویس خواب سایبان دار

سرویس خواب سایبان دار از جمله تخت خواب‌های خارق‌العاده‌ای است که با هر نوع سبک مدرن و سبک مینیمالی مطابقت دارد. معمولاً تخت خواب‌های سایبان دار جلوه خاصی را به دکوراسیون اتاق خوابتان می‌دهد.

چنانچه در خرید تخت خواب حجله‌ای تردید دارید می‌توانید با کارشناسان فروش ما در مجموعه بزرگ مبل آوان مشورت کنید‌؛ زیرا فروشگاه بزرگ مبلمان آوان تمامی محصولات و خدمات در زمینه انواع مبلمان، میز و سرویس خواب سایبان دار و تخت خواب‌های معمولی را با بهترین کیفیت از جمله مرغوب‌ترین نوع پارچه و چوب، به مشتریان گرامی عرضه می‌کند.

برای مشاوره درباره نحوه انتخاب تخت خواب سایبان دار، سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مدل تخت خواب تنها کافیست با کارشناسان آوان در ارتباط باشید.

مبلمان آوان

اشتراک گذاری:
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *