حصیر در دکوراسیون داخلی + ۷ مدل دکوراسیون حصیری

جستجو
طراحی حصیر در دکوراسیون
آنچه در این مقاله میخوانید

حصیر در دکوراسیون ایده بسیار جالبی است؛ چون حصیر یک حس سادگی و صمیمیت را در محیط ایجاد می‌کند. همچنین وزن سبک و قیمت مناسبی دارد بنابراین زیبایی فوق‌العاده‌ای را به دکوراسیون منزل و محل کار شما می‌دهد.

معمولاً استفاده از حصیر در دکوراسیون داخلی همراه با گل‌های رنگارنگ جلوه زیباتری را به خود می‌گیرد. همچنین فضایی دل‌چسب و دلگرم را به فضای اطراف شما می‌بخشد. در واقع دکوراسیون حصیری گرمایی دلپذیر به قسمت‌های مختلف خانه یا محل کار می‌دهد.

طراحی حصیر در دکوراسیون

طراحی حصیر در دکوراسیون

اگر تمایل دارید در چیدمان و نوع دکوراسیون منزل و یا محل کار خود تلفیقی از سبک مدرنیته و طبیعی را داشته باشید بهتر است به سراغ دکوراسیون حصیری بروید. یقیناً ایده‌های فراوانی برای استفاده از حصیر در دکوراسیون وجود دارد؛ اما به کار بردن لوازم حصیری مثل باکس‌ها، پرده‌های حصیری، گلدان‌های حصیری، لوستر، آباژور و استندهای حصیری نمای بهتری را در دکوراسیون ایجاد می‌کنند.

در واقع حصیر جزو المان‌های طبیعی است که در دکوراسیون داخلی حس زندگی و طبیعت را در انسان زنده می‌کند.

دکوراسیون حصیری

چیدمان لوازم اطراف ما نقش مهمی در نوع دکوراسیون مورد علاقه ما دارد. پس اگر جزو کسانی هستید که استفاده از سبد حصیری در دکوراسیون منزل و یا محل کار خود را دوست دارید بهتر است در انتخاب حصیر در دکوراسیون دقت کنید. از آنجایی که حصیر رنگ ثابت و یکدستی دارد باید برای زیبایی بیشتر دکوراسیون خود لوازم حصیری را با رنگ‌های دیگری ترکیب کنید.

مثلاً هنگام استفاده از سبد حصیری روی مبلمان حتماً گذاشتن گل و گلدان‌های رنگی در گوشه و کنار مبل راحتی و مدرن خود را فراموش نکنید. قرار دادن کوسن‌های رنگارنگ روی ست مبلمان در کنار سبدهای حصیری رنگ و لعاب تازه‌ای را به رنگ کرم حصیرها می‌دهد.

دکوراسیون حصیری منزل

این روزها استفاده از سبد حصیری در آشپزخانه و اکسسوری حصیری در سالن پذیرایی و اتاق خواب‌ها بسیار رایج است؛ چون حصیر بافی و به کار بردن حصیر در دکوراسیون داخلی در سبک‌های مختلفی مثل انگلیسی، ساحلی و همچنین بوهمیایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به همین دلیل بسیاری از افراد خصوصاً جوانان علاقه زیادی به خرید مبلمان حصیری، سرویس خواب حصیری، میز ناهارخوری حصیری و… پیدا کرده‌اند. البته لازم است در کنار دکوراسیون حصیری از رنگ‌های خنثی مثل خاکستری، سفید و مشکی زیاد استفاده کنید تا رنگ کرم و قهوه‌ای وسایل حصیری زیبایی خود را بیشتر نشان دهد.

تزیین دیوار با حصیر

چیدمان دیوار با وسایل حصیری و تزئینات حصیر در دکوراسیون مطمئناً خانه و محل کار را از حالت سردی خارج می‌کند. همچنین فضایی صمیمی و دوست داشتنی را به محیط می‌دهد. بنابراین شما می‌توانید برای تزئین دیوار با حصیر از سبدها و دیوارکوب‌ها و سایر لوازم حصیری دیگر استفاده کنید. اگر لوازم حصیری مورد نظر شما نقش و نگارهای رنگی داشته باشند فضایی خارق‌العاده را به منزل و یا محل کار شما می‌دهند.

دکوراسیون با سبد حصیری

چنانچه در نظر دارید از حصیر در دکوراسیون خانه خود به شکل متفاوتی استفاده کنید بهتر است به سراغ سبدهای حصیری با سایزهای متفاوت بروید. برای اینکه حس دلگرمی بیشتری را در دکوراسیون خود ایجاد کنید می‌توانید سبدهای حصیری را در رنگ‌های متنوع رنگ بزنید و آن‌ها را با گل‌های شیکی مثل نرگس، لی لی یوم و… تزئین کنید. معمولاً تزئین دیوار حصیری به همین سادگی انجام می‌شود.

حصیر در دکوراسیون منزل

حصیر در دکوراسیون منزل

در گذشته به کار بردن حصیر در دکوراسیون داخلی منزل چندان نمای زیبا و دوست داشتنی نداشت. تنها برای خنک شدن فضای داخلی از پرده و یا پادری‌های حصیری استفاده می‌شد؛ اما طی سال‌های اخیر با تنوع زیادی که در سبک کاربرد حصیر در دکورهای

داخلی و وسایل منزل ایجاد شده است بنابراین در اجرای دکوراسیون‌های داخلی هیچ محدودیتی برای استفاده از وسایل حصیری خصوصاً مبلمان حصیری وجود ندارد.

سبکی مدرنیته با حصیر در دکوراسیون

برای ایجاد دکوراسیون داخلی با حصیر محصولات زیادی وجود دارد. معمولاً این لوازم حصیری در عین سادگی با سایر سبک‌های مدرن، کلاسیک و… قابل ترکیب شدن هستند. مهم‌تر اینکه نگهداری آن‌ها در هر مکانی از منزل مثل سالن پذیرایی، آشپزخانه و اتاق خواب امکان‌پذیر است. پس اگر به دنبال ایده جدیدی هستید که فضای منزل شما را نسبت به همیشه متفاوت‌تر کند استفاده از حصیر در دکوراسیون پیشنهاد خوبی برایتان است.

بهرین مدل های دکوراسیون حصیری

بهرین مدل های دکوراسیون حصیری

اهمیت حصیر در دکوراسیون داخلی در بین طراحان و افراد خوش سلیقه بسیار مطرح است؛ اما زمانی‌ رنگ کرم و قهوه‌ای حصیر می‌تواند در دکوراسیون داخلی جذابیت زیادی را ایجاد کند که به طرز ماهرانه‌ای با تلفیقی از رنگ‌ها در دکوراسیون داخلی منزل و یا محل کار شما مورد استفاده قرار بگیرند.

چنانچه مایل باشید با کمک فروشگاه بزرگ مبل آوان می‌توانید برای زیباتر شدن دکوراسیون داخلی منزل خود با حصیر از بهترین و مرغوب ترین مبلمان، میز و سرویس خواب با متنوع ترین نوع پارچه و چوب استفاده کنید. برای مشاوره درباره نحوه انتخاب، سفارش و کسب اطلاعات بیشتر تنها کافیست با کارشناسان مبل آوان در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری:
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *