انتخاب بهترین پارچه مبل در بازار ۱۴۰۳ (قیمت مناسب)

جستجو
بهترین پارچه مبل
آنچه در این مقاله میخوانید

بهترین پارچه مبل پارچه ای است که گرماژ بالایی داشته باشد. همچنین به راحتی شسته شود و جای هیچ گونه لک و کثیفی روی سطح پارچه باقی نماند. به طور کلی بهترین پارچه مبل باید متناسب با فضایی باشد که قرار است از مبل استفاده شود. همیشه موقع انتخاب پارچه مبلمان استفاده از مبل‌ها را توسط کودکان به یاد داشته باشید.

سپس در انتخاب نوع پارچه مبل، رنگ پارچه مبل و نحوه شستشوی مبل، بیشترین دقت را به کار ببندید‌. بهتر است طرح پارچه مبل را متناسب با سلیقه خود و شرایط محیطی که قرار است از مبل استفاده شود انتخاب کنید.

بهترین پارچه مبل چیست؟

برای اینکه بتوانید پارچه مبلی خوب و مرغوبی را  به ویژه هنگام خرید مبل راحتی تهیه کنید به طوری که بعد از مدت کوتاهی نخواهید آن را تعویض و یا ترمیم کنید باید هنگام خرید بهترین پارچه مبل نکات مهمی را به یاد داشته باشید. مثلاً پارچه مبل را متناسب با نوع استفاده از مبل انتخاب کنید. مطمئناً بهترین پارچه برای مبلمان اداری با بهترین پارچه برای مبلمان خانگی تفاوت دارد.

همیشه شرایط محیطی که قرار است مبلمان را در آنجا قرار دهید از نظر تابش نور خورشید، میزان رطوبت، سرپوشیده بودن فضا و… در نظر بگیرید. عدم رنگ دهی پارچه مبلمان موقع نشستن روی مبل را فراموش نکنید. بهتر است از پارچه‌هایی برای مبلمان خود استفاده کنید که حساسیت‌زا نیستند.

لوکس ترین پارچه برای مبل راحتی

لوکس ترین پارچه برای مبل راحتی

پارچه کتان یکی از بهترین پارچه مبل برای مبلمان راحتی است. این پارچه در طرح و رنگ‌های متنوع دارای ظرافت خاصی است. البته امروزه استفاده از پارچه‌های کتان و پارچه مبل راحتی به صورت نانو برای مبلمان راحتی به صورت خانگی و اداری و همچنین مبل‌هایی که دوخت لمسه ندارند و ظاهر آن‌ها ساده است انتخاب مناسبی می‌باشد. یادتان باشد بهترین پارچه مبل راحتی نسبت به سایر پارچه‌ها تنوع طرح و رنگ بیشتری دارد.

پارچه مبلی

دقت کنید پارچه‌های مبلی با توجه به سلیقه افراد و کارایی‌های مختلف در نمونه‌های متنوعی تولید و مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابراین هر کدام از انواع پارچه مبلی دارای کیفیت‌های متفاوتی هستند؛ اما لزوماً بهترین پارچه مبل همیشه گران‌ترین قیمت را ندارد. بلکه نوع نخ، نوع طرح، کشور تولیدکننده، روش تولید پارچه و… تعیین‌کننده کیفیت و قیمت پارچه مبل هستند‌. مثلاً بارها پیش آمده است که برخی پارچه‌های ترک از بهترین پارچه مبل ایرانی قیمت ارزان‌تری داشته است.

انواع پارچه مبل

در بازار پارچه‌های زیادی برای تولید انواع مبلمان استفاده می‌شود؛ اما بهترین پارچه مبل عبارتست از:

  • پارچه مبل مازراتی
  • پارچه مبل نانو
  • پارچه مبل مسکو
  • کالیته های پورشه
  • پارچه مبل کرس
  • پارچه مبل‌هانزو
  • پارچه مبل سیاتل
  • پارچه مبل مایا
  • پارچه مبل کمر
    پارچه مبل ملما
  • پارچه مبل ملیتا
  • پارچه مبل لارسن
  • پارچه مبل یزد
  • پارچه مبل ترک
  • پارچه مبل چینی و غیره

بهترین پارچه مبل چستر

بهترین پارچه مبل چستر

یکی از بهترین پارچه که هنگام خرید مبل کلاسیک و خرید مبل چستر استفاده می‌شود پارچه مبل چرم است. معمولاً پارچه مبل چرم متناسب با تمام سلیقه‌ها است. به همین علت در بازار تولید مبلمان فروش داغی دارد. در واقع پارچه چرم نسبت به سایر پارچه‌های مبل کلاسیک سطح ضد آبی دارد، بنابراین هیچ نوع لکه و کثیفی روی آن باقی نخواهد نماند.

بهترین پارچه مبل سلطنتی

در بین انواع پارچه مبلی جدید باز هم بهترین پارچه مبل سلطنتی پارچه‌های مخمل است. اصولاً پارچه‌های مخمل متفاوت ترین پارچه‌هایی هستند که با جنس خاص و کارایی‌های ویژه در صنعت مبلمان سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند. بافت نسبتاً ضخیم و همچنین تراکم بالای پارچه‌های مخمل این امکان را به تولیدکنندگان مبلمان مخصوصا هنگام خرید مبل کلاسیک می‌دهد که در یک طراحی جذاب از بهترین پارچه مبل استیل در طرح و رنگ‌های متنوع استفاده کنند.

قیمت پارچه مبلی ترک

قیمت پارچه مبل

 

پارچه‌های ترکیه‌ای یا همان پارچه مبلی ترک مانند پارچه‌های مبلی ایرانی دارای درجه‌های کیفی مختلفی هستند. بنابراین در تعیین قیمت بهترین پارچه مبل ترک کیفیت، میزان تراکم، گرماژ پارچه، تنوع طرح و رنگ پارچه و… را در نظر بگیرد؛ ولی به طور کلی قیمت پارچه مبلی ترک در ایران نسبت به سایر پارچه‌های خارجی قیمت بالاتری دارد. از این رو قیمت پارچه مبلی مخمل ترک برای انتخاب برخی از مبل‌ها به صرفه نیست.

قیمت پارچه مبلی ارزان

شاید تصور کنید ارزان‌ترین پارچه مبلی در بازار پارچه‌های چینی هستند. در صورتی که اصلاً چنین تصوری درست نیست؛ چون گاهی اوقات برخی از پارچه‌های چینی به عنوان بهترین پارچه مبل در بازار خرید و فروش می‌شوند. همچنین کیفیتی بالاتر از پارچه‌های ترک دارند. بنابراین قیمت هر متر پارچه مبلی بر اساس یکسری فاکتورهای مهم تعیین می‌شود‌.

بهترین قیمت پارچه مبل

انتخاب بهترین پارچه مبل یقیناً پارچه درجه یکی است که تا حد زیادی رضایتمندی شما را به دست آورد؛ اما خرید پارچه مبل مرغوب و درجه یک با مناسب‌ترین قیمت هم شرط مهمی است.

به همین دلیل برای اینکه بتوانید باکیفیت‌ترین پارچه مبل را با خیال راحت و مناسب‌ترین قیمت به دست آورید به شما پیشنهاد می‌دهیم به مبل آوان مراجعه کنید؛ چون گروه هنری صنعتی آوان (نویر Noyer سابق) در سال 1382 فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید مبلمان منزل و مصنوعات چوبی آغاز کرده است و هم اکنون تلاش می کند تا خدماتی نوین، زیبا و متناسب با سلیقه مردم عزیز کشورمان، ارائه دهد.

اشتراک گذاری:
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *