بهترین رنگ برای آینه و کنسول (راهنمای خرید آینه و کنسول)

جستجو
بهترین رنگ برای آینه و کنسول
آنچه در این مقاله میخوانید

از جمله اقلام ضروری برای دکوراسیون منزل، آینه و میز و کنسول است. آینه و کنسول در قسمت‌های مختلف خانه چون نشیمن، سالن پذیرایی، اتاق خواب، ورودی و راهرو خانه استفاده می‌شود که باید رنگ آن با دیگر اجزا محیط هماهنگ باشد. پس اگر شما هم در انتخاب بهترین رنگ برای آینه و کنسول و بهترین مدل آن دچار سردرگمی شده‌اید می‌توانید به راهنمای خرید این وسایل دقت کنید.

راهنمای خرید آینه و کنسول شیک

آینه و کنسول از دو تکه میز کنسول و آینه تشکیل شده که امروزه به عنوان یکی از مهم‌ترین وسایل دکوراتیو و زیبا در قسمت‌های مختلف خانه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در راهنمای خرید آینه و کنسول شیک یکی از نکات بسیار مهمی که باید مدنظر قرار گیرد، توجه به سبک دکوراسیون داخلی است. به طوری که سبک آینه و کنسول باید متناسب با سبک مبلمان انتخاب شود.

سبک‌های آینه و کنسول

برای انتخاب بهترین رنگ برای آینه و کنسول باید با سبک های متنوع در این زمینه آشنا شوید. از جمله سبک‌های آینه و کنسول می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • آینه و کنسول سلطنتی

یکی از انواع آینه و کنسول‌ها، آینه کنسول سلطنتی است که برای ساخت آن به طور معمول از چوب‌های رنگ تیره چون قهوه‌ای سوخته و فندقی استفاده می‌شود. این نوع آینه و کنسول دارای پایه‌ و دستگیره‌های برنجی است و جزئیات خاتم کاری زیبایی دارد. این نوع آینه و کنسول لوکس، سایز بزرگی دارد و برای فضاهای بزرگ مناسب است.

  • آینه و کنسول اسپرت

    آینه و کنسول اسپرت

از دیگر انواع آینه و کنسول ، آینه کنسول اسپرت است که خطوط و شکل کلی آن به صورت خطی بوده و دارای گوشه‌های گرد است. این نوع آینه نسبت به آینه سلطنتی طراحی آرام داشته و معمولاً از چوب سبک برای ساخت آن استفاده می‌شود.

  • آینه و کنسول مدرن

آینه ‌های مدرن به صورت اشکال هندسی هستند و برای ساخت آن از متریال جدید و تکنولوژی مدرن استفاده می‌شود و جزو جدیدترین نمونه‌های آینه کنسول بوده که امروزه طرفداران زیادی دارد.

  • آینه و کنسول ترکیبی

دسته دیگر از انواع آینه و کنسول، آینه‌های ترکیبی است که معمولاً سبک سلطنتی و اسپرت ترکیب شده و محصول نهایی نه خیلی ساده بوده و نه خیلی تجملی به شمار می‌رود. از این نوع آینه و کنسول هم در فضاهای اسپرت و هم در فضاهای سلطنتی می‌توان استفاده کرد.

بهترین رنگ برای آینه و کنسول

انتخاب بهترین رنگ برای آینه و کنسول موضوع مهم دیگری است که باید به آن توجه شود. اگرچه فرد می‌تواند متناسب با سلیقه‌ای که دارد رنگ آینه و کنسول را انتخاب کند اما اگر بر اساس اصول زیبایی‌شناسی رنگ مناسب انتخاب شود، فضای خانه شما زیباتر و دل‌نشین‌تر خواهد شد. حال جهت انتخاب بهترین رنگ برای آینه و کنسول باید به موارد زیر دقت شود:

  1. سبک دکوراسیون

    پس از مشخص کردن سبک کلی هر بخش از منزلتان انتخاب رنگ آینه و کنسول و دیگر المان‌ها آسان خواهد شد. مثلاً در سالن پذیرایی توصیه می‌شود رنگ آینه و کنسول با میز جلو مبلی و ست مبلمان و میز تلویزیون هارمونی داشته باشد.

    در اتاق نشیمن نیز رنگ آینه باید بر اساس رنگ مبلمان، پاف و صندلی‌های تک انتخاب شود. رنگ اجزای سرویس خواب همچون کمد، تخت، پاتختی و فایل‌ها نیز بهتر است با آینه و کنسول در اتاق خواب ست باشد. در سالن غذاخوری نیز میز ناهارخوری جزو المان‌های اصلی بوده پس رنگ میز ناهارخوری و آینه و کنسول باید متناسب باشد.

  2. متراژ خانه

    از دیگر عوامل تأثیرگذار در انتخاب بهترین رنگ برای آینه و کنسول، متراژ خانه است. به طوری که برای خانه‌های بزرگ می‌توان از رنگ‌های تیره استفاده کرد و رنگ‌های روشن برای خانه‌های کوچک و متوسط مناسب است.

نکات خرید آینه و کنسول

نکات خرید آینه و کنسول

علاوه بر آنچه گفته شد در راهنمای انتخاب بهترین رنگ برای آینه و کنسول شیک لازم است دقت کنید که رنگ آینه و کنسول نسکافه‌ای، شکلاتی، بلوطی، عسلی و شیری رنگ‌های مناسب برای ست کردن با میز و مبلمان کرمی است.

چنانچه سبک سلطنتی را برای آینه و کنسول انتخاب کرده‌اید طبیعتاً متراژ خانه شما زیاد است و می‌توانید از رنگ‌های پرزرق‌وبرق چون رنگ‌های طلایی و نقره‌ای و یا رنگ‌های مسی و بژ استفاده کنید.

خرید آینه و کنسول از مبلمان آوان

امروزه خرید آینه و کنسول شیک به یکی از دغدغه‌های مهم برای افراد تبدیل شده است. از آنجایی که تنوع طرح در این وسایل بسیار زیاد است می‌توانید متناسب با سلیقه و فضای مورد نظرتان بهترین سبک و بهترین رنگ برای آینه و کنسول را انتخاب نمایید.

در نهایت جهت خرید محصول باکیفیت و قیمت مناسب خوب است بدانید فروشگاه بزرگ مبل آوان تمامی محصولات و خدمات در زمینه انواع مبلمان، میز و سرویس خواب را با بهترین کیفیت از جمله مرغوب ‌ترین نوع پارچه و چوب به مشتریان گرامی عرضه می‌کند. برای مشاوره درباره نحوه انتخاب، سفارش و کسب اطلاعات بیشتر تنها کافیست با کارشناسان آوان در ارتباط باشید.

https://avanhomeco.ir/

اشتراک گذاری:
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *