میز ناهار خوری چوبی یا ام دی اف ؟ کدام بهتر است؟

جستجو
میز ناهار خوری چوبی یا ام دی اف
آنچه در این مقاله میخوانید

خرید میز ناهار خوری که از جمله وسایل پرکاربرد است و ممکن است که دائماً مورد استفاده قرار گیرد بهتر است که در هنگام خرید این محصول تمام جوانب آن سنجیده شود تا در کنار هزینه‌ای که می‌خواهید اختصاص دهید صاحب یک محصول باکیفیت شوید.

از این رو ممکن است که این سؤال برایتان پیش آید که خرید میز ناهار خوری چوبی یا ام دی اف ؟ بنابراین پیشنهاد می‌شود که این مقاله را به طور کامل مطالعه نمایید تا بتوانید یک انتخاب درست داشته باشید؟

 میز ناهار خوری چوبی

میز ناهار خوری چوبی معمولاً از چوب‌هایی چون چوب راش، بلوط، گردو، افرا و یا توسکا ساخته می‌شود و معمولاً برای اینکه کیفیت بالاتری داشته باشد رویه آن را از روکش سوپر راش یا ملچ می‌سازند و به طور حتم دوام این چوب‌ها از ام دی اف و نئوپان بیشتر است. البته فراموش نکنید که قیمت این محصولات گران‌تر خواهد بود.

پس اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید دیربه‌دیر به سراغ تعویض وسایل منزلتان می‌روید گزینه انتخابی شما بهتراست که میز غذاخوری چوبی باشد چرا که از مقاومت و کیفیت بیشتری نسبت به میز ام دی اف برخوردار است. البته هنگام خرید میز چوبی بهتر است رنگی که انتخاب می‌کنید از رنگ‌های خنثی باشد تا با گذشت زمان از مد نیافتد.

بررسی خصوصیات میز غذا خوری ام دی اف

بررسی خصوصیات میز غذا خوری ام دی اف

از ویژگی‌های بارز میز غذاخوری ام دی اف نسبت به میز چوبی مقاومت آن در برابر رطوبت است. بنابراین اگر میز ناهار خوری در منزل شما کاربرد زیادی دارد و باید به طور مرتب نظافت شود پیشنهاد می‌شود که میز ناهار خوری ام دی اف را انتخاب کنید چرا که به راحتی تمیز می‌شود و اگر روی آن خط و خشی ایجاد شود مانند میز چوبی ظاهر زشتی پیدا نمی‌کند.

اگر انتخاب شما در هنگام خرید میز ناهار خوری ام دی اف است بهتر است که میزهای ام دی اف با روکش وکیوم را انتخاب کنید. روکش وکیوم با توجه به نحوه ساخت آن استحکام بالایی در برابر آب و خش دارد.

مشخصات میز ناهار خوری باکیفیت

علاوه بر اینکه جنس میز ناهار خوری هنگام خرید بسیار مهم است و شما در هنگام خرید میز ناهار خوری چوبی یا ام دی اف ممکن است که کمی مردد باشید نکات دیگری نیز در هنگام خرید بسیار حائز اهمیت است که توجه به این نکات می‌تواند تجربه یک خرید عالی و باکیفیت را برای شما فراهم کند. این نکات عبارتند از:

  • میز ناهار خوری حتماً باید متناسب با سبک دکوراسیون منزل انتخاب شود.
  • جنس میز ناهار خوری را متناسب با نیاز و میزان استفاده خود انتخاب کنید.
  • هزینه و بودجه‌ای که می‌خواهید برای خرید میز ناهار خوری پرداخت کنید را در نظر بگیرید.
  • انتخاب اندازه میز غذا خوری متناسب با تعداد افراد خانواده و فضای اتاق غذا خوری باشد.
  • با توجه به ابعاد و فضای اتاق غذا خوری شکل مناسب میز ناهار خوری (گرد، مربع، مستطیل یا بیضی) را انتخاب کنید.

میز ناهار خوری چوبی یا ام دی اف؟

میز ناهار خوری چوبی یا ام دی اف؟

میز غذا خوری چوبی یا ام دی اف هر کدام خصوصیات خود را دارند همچنین هر دوی این محصولات دارای نقاط ضعفی نیز هستند بنابراین اگر می‌خواهید برای سال‌های متوالی از میز غذا خوری استفاده کنید و آن را تعویض نکنید پیشنهاد می‌شود میز غذا خوری را از جنس چوب سفارش دهید چرا که بسیار بادوام است و تعمیر آن نیز بسیار آسان می‌باشد.

ولی با گرما یا رطوبت منبسط و منقبض می‌شود، خراشیدگی و سائیدگی نیز روی آن مشخص می‌شود و همچنین از قیمت بیشتر نسبت به سایر اجناس برخوردار است.

در مقابل میز ام دی اف نیاز به نگهداری کمی دارد و در برابر ایجاد لکه مقاوم است ولی میز ناهار خوری ام دی اف قیمت کمتری نسبت به میز چوبی دارد که به همین نسبت کیفیت کمتری نیز خواهد داشت. حال با توجه به آن چه گفته شد شما می‌توانید میز ناهار خوری چوبی یا ام دی اف هر کدام که مناسب نیاز شما است را انتخاب نمایید.

خرید میز ناهار خوری از فروشگاه مبلمان آوان

اگر شما هم جزو افرادی هستید در خرید میز ناهار خوری چوبی یا ام دی اف شک دارید بهتر است قبل از خرید، تمام نکات بیان شده در این مقاله را مطالعه کنید و با توجه به قیاس میز ناهار خوری چوبی یا ام دی اف و متناسب با هزینه‌ای که برای خرید این محصول در نظر گرفته‌اید یک انتخاب درست و اصولی داشته باشید.

همچنین اگر به دنبال یک مرکز معتبر برای خرید هستید خوب است بدانید فروشگاه بزرگ مبل آوان تمامی محصولات و خدمات در زمینه انواع مبلمان، میز و سرویس خواب را با بهترین کیفیت از جمله مرغوب‌ترین نوع پارچه و چوب به مشتریان گرامی عرضه می‌کند. برای مشاوره درباره نحوه انتخاب، سفارش و کسب اطلاعات بیشتر لطفاً با کارشناسان فروشگاه مبلمان آوان در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری:
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *