لیست مزایا و معایب مبل تختخواب شو (مبل تخت شو از کجا بخریم؟)

جستجو
مزایا و معایب مبل تخت شو
آنچه در این مقاله میخوانید

دانستن مزایا و معایب مبل تختخواب شو به شما کمک می‌کند هنگام خرید مبلمان و تخت جداگانه برای قسمت‌های مجزای منزل‌ خود به سراغ خرید مبل تختخواب شو بروید؛ چون مبلمان تخت شو جزو کاناپه‌های بسیار راحتی هستند که به دلیل قابلیت تاشو به تختخواب هم تبدیل می‌شوند.

ولی موضوع به همین سادگی نیست چون مبل تخت شو دارای ویژگی‌های خاصی است که استفاده از آن را محدود می‌کند‌. پس قبل از خرید این مبل چند منظوره بهتر است با مزایا و معایب مبل تخت شو آشنا شوید.

مزایا و معایب مبل تختخواب شو

مزایا مبل تخت شو

دقت کنید مبل تخت شو یک نوع مبل راحتی است که از نظر ظاهری دقیقاً شبیه به کاناپه یا همان مبل های ۳ نفره یا مبل های ۲ نفره است. پس مبلمان تخت شو مانند هر مبلمان راحتی دیگری دارای مزایا و معایب بسیاری است. در ادامه برخی از مزایا و معایب مبل تخت شو را با یکدیگر بررسی می‌کنیم.

  • مزایا مبل تختخواب شو

مبل تختخواب شو فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنند؛ چون هم کاربرد مبل را در خانه و یا محل کار دارند و هم برای استراحت به شکل تختخواب درمی‌آیند.

مبل های تخت شو در مقایسه با خرید کاناپه ۳ نفره و خرید تختخواب جداگانه قیمت مناسب‌تری دارند. همچنین در ساخت این مدل مبل های راحتی چوب کمتری به کار می‌رود. اگر بخواهید روی یک تختخواب استراحت کنید یقیناً نیاز به خرید تشک برای روی تخت دارید. در صورتی که مبل تخت شو دارای یک اسفنج مرغوب است که بهترین شرایط را برای خوابیدن و استراحت شما فراهم می‌کند.

در اینجا سؤال این است تخت تاشو بهتره یا مبل تخت شو؟ در حقیقت مبلمان تخت شو کارایی بیشتری نبست به تخت تاشو درون باکس های دیواری دارند. در حالی که مبل تخت شو در وهله اول یک کاناپه راحت برای قسمتی از سالن پذیرایی است. چنانچه مستأجر هستید و امکان جا به جایی اثاث کشی زیاد را ندارید بهتر است مبلمان و تخت خواب خود را با خرید مدل مبل تخت خواب شو جدید عوض کنید.

یکی دیگر از مزیت‌های مهم بهترین مبل تختخواب شو این است که در هر کجای خانه و محل کار قابل استفاده است. پس لزوماً نباید مثل تختخواب‌های دیگر فقط در اتاق خواب قرار بگیرد مثل می توانید هنگام خرید مبل راحتی نوعی از ان را تهیه کنید که تختخواب شو باشد.

  • معایب مبل تختخواب شو

    معایب مبل تخت شو

با توجه به مزایا و معایب مبل تخت شو نباید فقط مزایای این محصول را در نظر بگیرید چون مبلمان تختخواب شو دارای تعدادی معایب مهم است.

چنانچه تشک مبلمان شما از نوع فوم گرم باشد پس از مدتی استفاده کردن فرو رفتگی پیدا می‌کند و به دلیل چند منظوره بودن زود کیفیت خود را از دست می‌دهد. پس هنگام خرید کاناپه تخت شو حتماً روی کاربرد فوم سرد تمرکز داشته باشید.

شاید مبلمان تخت شو پس از مدتی باز و بسته شدن به دلیل مناسب نبودن یراق آلات به کار رفته در آن کارایی خود را از دست بدهد و به سختی باز و یا بسته شود‌. پس اگر قصد خرید مبلمان تختشو را دارید به سراغ محصولاتی بروید که در ساخت مبل تختخواب شو بهترین یراق آلات را به کار می‌برند‌.

چنانچه تشک مبلمان تختخواب شو به صورت یک تکه و باکیفیت نباشد بعد از مدتی خوابیدن روی مبل تختخواب شو ممکن است کمردرد بگیرید. به همین دلیل است که قیمت مبل تختخواب شو طبی و ساده با یکدیگر فرق دارد.

گاهی اوقات بر اثر استفاده‌های مداوم حتی مبل تختخواب شو طبی شاید پیچ و پایه مبل و حتی چوب پایه‌های مبل، شما را اذیت کند. البته این مشکل هم به بی‌کیفیتی تشک و جنس فوم تشک از فوم گرم برمی‌گردد.

مبل تختخواب شو یک نفره

اگر قصد دارید برای نشیمن و استراحت کردن خود یک نمونه مبل تخت خواب شو تهیه کنید بهتر است بدانید که نشیمن‌گاه بیشتر مبل های چند منظوره ۲ یا ۳ نفره هستند؛ ولی هنگامی که به عنوان تختخواب استفاده می‌شوند فقط جا برای یک نفر وجود دارد. البته امروزه طراحان مبلمان تخت شو مدل‌های دیگری هم تولید و روانه بازار کرده‌اند مانند:

  • کاناپه تختخواب شو
  • مبل تخت شو دو نفره
  • مبل تخت شو یک نفره
  • مبل ال تخت خواب شو

سخن پایانی

با توجه به زندگی‌های آپارتمانی و کوچک بودن اکثر خانه‌ها بدون شک خرید مبل تخت شو یک انتخاب عالی برای شما است. البته شرایط سخت اقتصادی‌ و کاهش توان مالی بیشتر مردم برای خرید مبلمان و تخت خواب به طور جداگانه باعث شده است که مزایا و معایب مبل تخت شو بیشتر برای خریداران این مبلمان چند منظوره حائز اهمیت باشد.

در واقع مبل تختخواب شو یک مبل راحتی مناسب پذیرایی است که در زمان خواب به تخت خواب فوق‌العاده‌ راحتی تبدیل می‌شود. بنابراین دیگر نیازی به خرید نمونه‌های مختلفی از تختخواب‌های یک نفره، دو نفره و… به همراه تشک و سایر متعلقات آن ندارید. تنها کافیست با فروشگاه بزرگ مبل آوان ارتباط بگیرید تا کارشناسان فروش ما بهترین مبل تخت شو با زیباترین طراحی و مرغوب ترین پارچه و یراق آلات‌ را در هر کجای کشور برایتان ارسال کنند.

همچنین خوب است بدانید فروشگاه بزرگ مبل آوان تمامی محصولات و خدمات در زمینه انواع مبلمان، میز و سرویس خواب را با بهترین کیفیت ازجمله مرغوب‌ترین نوع پارچه و چوب، به مشتریان گرامی عرضه می‌کند. برای مشاوره درباره نحوه انتخاب، سفارش و کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً با کارشناسان آوان در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری:
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *