مبل برای جلوی تلویزیون چی بخریم؟ + مبل راحتی جلو تلویزیون

جستجو
مبل برای جلوی تلویزیون
آنچه در این مقاله میخوانید

مبل برای جلوی تلویزیون باید راحت و نرم باشد. همچنین دارای ساختار و مدل مناسبی باشد. بهترین مبل برای جلوی تلویزیون باید متناسب با متراژ خانه و سبک منزل شما انتخاب شود. کیفیت نشیمن و آرامش دادن به شما هنگام تماشای تلویزیون در هنگام استفاده از مبلمان بسیار حائز اهمیت است. مبل راحتی جلو تلویزیون باید از متریال های ساخته شود که ضمن استفاده طولانی مدت زیبایی و کیفیت خود را حفظ کند.

مبل برای جلوی تلویزیون

مبل برای جلوی تلویزیون

در صورتی که قصد دارید برای تماشای تلویزیون از یک مبل ایده ال استفاده کنید ما می‌توانیم چندین نمونه مبل جلوی تلویزیون جدید به شما معرفی کنیم:

مبل راحتی جلوی تلویزیون

یکی از رایج‌ترین و بهترین مبل برای جلوی تلویزیون مبلمان راحتی است. مبل راحتی برای تماشای تلویزیون در فضاهای محدود آپارتمانی یک گزینه عالی به حساب می‌آید. امروزه انواع مبل راحتی برای جلوی تلویزیون در طرح‌های مدرن_ کلاسیک طراحی و تولید می‌شوند. بنابراین شما ضمن ایجاد یک فضای رسمی در اتاق نشیمن می‌توانید با چیدمان مناسبی در سالن به راحتی روی مبل راحتی لم بدید و برنامه‌های مختلف تلویزیون را تماشا کنید.

لاکچری مبل جلوی تلویزیون

یکی از شیک ترین و لاکچری ترین مبل برای جلوی تلویزیون مبل تختخواب‌شو است. این سبک مبل بیشتر مناسب افرادی است که تمایل دارند هنگام تماشا کردن تلویزیون دراز شوند. از طرفی مبل‌های تختخواب‌شو مناسب خانه‌هایی است که ابعاد کوچکی دارند‌ و به غیر از نشستن روی مبل‌ها جایی برای دراز کشیدن و خوابیدن جلوی تلویزیون نیست.

در واقع ظاهر اصلی مبلمان تختخواب شو در ابتدا یک کاناپه زیبا و عادی است که جایگاه مناسبی را برای نشستن 2 الی 3 نفر مهیا می‌کند. سپس در صورت تمایل شما می‌توانید جک‌های کنار کاناپه را باز کنید تا مبل از حالت کاناپه به تختخواب راحتی تبدیل شود.

مبل تک جلو تلویزیون

یک نمونه مبل برای جلو تلویزیون که نشیمن‌گاه راحتی دارد. همچنین زاویه دید مناسبی را برای تماشای تلویزیون ایجاد می‌کند مبلمان پایه کوتاه به صورت تکی است. معمولاً این گونه مبل‌های تکی حالا رسمی دارند و بیشتر در سالن‌های پذیرایی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کاناپه برای جلوی تلویزیون

شاید بارها اسم مبل جلوی تلویزیون را با نام کاناپه شنیده باشید. در واقع مدل کاناپه جلوی تلویزیون بزرگ ترین مبل راحتی جلو تلویزیون است که به صورت دو نفره یا سه نفره استفاده می‌شود‌. بنابراین فرد برای دراز کشیدن و تلویزیون تماشا کردن باید به صورت افقی در برابر تلویزیون قرار بگیرد. معمولاً به مبل‌های 3 نفره راحتی نیز کاناپه گفته می‌شود.

مبل تی وی چستر

یکی از زیباترین و لوکس ترین مبل برای جلو تلویزیون مبل تی وی چستر است. به جرأت می‌توان گفت که این مدل مبلمان جدید انتخاب بسیار شیکی برای سالن پذیرایی و جلوی تلویزیون است.

مبل تی وی جدید

چیدمان مبل ال برای جلوی تلویزیون کنار دیوار شاید کار ساده‌ای باشد؛ اما طریقه چیدمان این مدل مبل تی وی در وسط خانه کار بسیار جدیدی است؛ چون با قرار دادن مبل ال رو به روی فضای تلویزیون می‌توانید مکان مجزایی را در خانه برای تماشای تلویزیون ایجاد کنید.

خرید مبل جلو تی وی

خرید مبل جلو تی وی

قبل از اینکه برای خرید مبل تکی جلوی تلویزیون و یا خرید مبل دو نفره جلو تلویزیون در مدل‌های مختلف اقدام کنید. بهتر است میزان فضای منزل و نوع چیدمان وسایل سالن خود را در نظر بگیرید. در نهایت از یک فروشگاه معتبر که تنوع بسیار بالایی از انواع مبل راحتی جلو تلویزیون، کاناپه، مبل تختخواب‌شو، مبل چستر و… را دارد بهترین مبل برای جلوی تلویزیون را انتخاب کنید.

قیمت مبل جلو تلویزیون

اینکه دقیقاً قیمت مبل برای جلوی تلویزیون چقدر است بستگی به طرح، رنگ و مدل مبل مورد نظر شما دارد. شاید برخی از مدل مبل‌ها در ظاهر شیک باشند و قیمت بالایی داشته باشند؛ ولی اصلاً مناسب تلویزیون تماشا کردن نباشند. در صورتی که برخی از مبل‌ها در عین ارزانی و داشتن کیفیت بالا، ایده ال ترین مبل برای جلوی تلویزیون به شمار می‌آیند.

خرید مبل برای جلوی تلویزیون

خرید مبل برای جلوی تلویزیون

اگر به دنبال مبل مناسب جلوی تلویزیون هستید بهتر است فکر خرید مبلمان سلطنتی یا همان استیل را از ذهنتان بیرون کنید؛ چون طرح مبل جلوی تلویزیون باید ساده و راحت باشد؛ زیرا قرار است در هر زمانی روی مبل لم بدهید و به راحتی و آسودگی کامل با خوردن تنقلات خوشمزه از دیدن برنامه‌های تلویزیون لذت ببرید. به همین منظور مبل آوان به عنوان یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان مبل راحتی، مبل تختخواب شو، مبل ال و… در کشور بهترین مبل برای جلوی تلویزیون را به شما عرضه می‌کند. ‌

آوان با چشم‌انداز برندسازی و کارآفرینی برتر با محوریت خلاقیت و انرژی بالای کارکنان متخصص و صدیق و بهره‌گیری از تجربیات پیشگامان این صنعت و همچنین استفاده از تکنولوژی و علم روز دنیا و بهترین متریال موجود در کشور، با هدف ایجاد برتری در تولیدات داخلی نسبت به نمونه‌های خارجی پا به عرصه تولید مبلمان و مصنوعات چوبی نهاد و هم اکنون یکی از نامداران این حوزه می‌باشد.

اشتراک گذاری:
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *