راهنمای انتخاب بهترین رنگ برای سرویس خواب بر اساس دکور اتاق

جستجو
بهترین رنگ برای سرویس خواب
آنچه در این مقاله میخوانید

بهترین رنگ برای سرویس خواب با توجه به آرایه اتاق، رنگ سفید ساده و یا سفید طلایی است‌؛ چون رنگ سفید ساده به راحتی با کلیه رنگ‌های گرم و سرد در دکوراسیون اتاق ست می‌شود. از طرفی سرویس خواب سفید با هر نوع رنگ روتختی هماهنگی دارد. مهم‌تر اینکه دکور اتاق خواب هر رنگ مختلفی داشته باشند بدون شک سرویس خواب سفید نمای بزرگ‌تری را در فضا ایجاد می‌کند.

انتخاب بهترین رنگ چوب برای سرویس خواب

انتخاب بهترین رنگ چوب برای سرویس خواب

این انتخاب وابسته به سلیقه شخصی شما، استایل داخلی اتاق خواب و دیگر عوامل می‌باشد. با این حال، برخی از رنگ‌های چوب محبوب برای سرویس خواب عبارتند از:

رنگ طبیعی چوب (رنگ درخت):

رنگ طبیعی چوب به دلیل زیبایی و گرمای طبیعی که به اتاق خواب می‌بخشد، بسیار محبوب است. این رنگ برای همه استایل‌های داخلی، از راسته‌ای روستی گرفته تا مدرن، مناسب است.

رنگ دودی (رنگ سیاه یا خاکستری تیره):

رنگ چوب دودی یا رنگ سیاه و خاکستری تیره، یک ظاهر شیک و الگانت به اتاق خواب می‌بخشد و می‌تواند با سایر عناصر دکوراسیون داخلی، مانند پارچه‌ها و پوشش‌های رختخواب، به خوبی هماهنگ شود.

رنگ سفید:

رنگ چوب سفید یا رنگ طبیعی چوب با رنگ سفید پوشش داده شده، یک حس زیبا و روشن به اتاق خواب می‌بخشد و می‌تواند فضا را بزرگ و مشرق به نظر بیاورد.

در انتخاب بهترین رنگ چوب برای سرویس خواب همچنین توجه داشته باشید که رنگ سفید نشان دهنده شادی و آرامش است‌. پس به عنوان یک قاعده مهم هیچ‌گاه از رنگ‌های پر انرژی که هیجان آور هستند مثل قرمز، نارنجی و یا زرد برای رنگ سرویس خواب استفاده نکنید. چون این رنگ‌ها سبب می‌شوند تا کیفیت خواب افراد تا حدی زیادی کاهش پیدا کند.در واقه در دیزاین های جدید مشاهده می شود که جدیدترین رنگ چوب سرویس خواب از بین همین رنگها استفاده می گردد.

بهترین رنگ برای سرویس خواب

بهترین رنگ برای سرویس خواب

شاید بارها در زمان خرید سرویس خواب از خود بپرسید سرویس خواب خود را چه رنگی بخرم بهتره؟ و رنگ تخت خواب اتاق بچه و نوزاد باید چگونه انتخاب شود؟ در پاسخ باید گفت اگر می‌خواهید بهترین رنگ برای سرویس خواب یا در کل رنگ تخت خواب خود انتخاب کنید باید توجه زیادی به نوع دکوراسیون داشته باشید. هیچ‌گاه در گام اول به سلیقه شخصی خود اهمیت ندهید چون انتخاب رنگ سرویس خواب باید طبق یکسری اصول انجام شود در اینجا به این موضوع که جدیدترین رنگ اتاق خواب بر اساس چه اصولی انتخاب می شود می پردازیم:

مثلاً سرویس خواب کودکان باید حتماً رنگ شادی باشد؛ چون رنگ اتاق و سرویس خواب تأثیر زیادی روی رفتار و خلق و خوی کودکان دارد. ولی اگر می‌خواهید برای نوجوانان و یا بزرگسالان یک سرویس خواب شیک و زیبا تهیه کنید بهتر است از رنگ مشکی و یا سفید با ترکیبی از رنگ‌های طلایی و رنگ سرویس خواب صدفی را انتخاب کنید. مطمئناً رنگ‌های خنثی مثل سفید و سیاه رنگ‌های لاکچری و مدرنی برای جوانان هستند.

  •  بهترین رنگ برای سرویس خواب عروس

ست سرویس خواب عروس و داماد باید ضمن طراحی لوکس و زیبا دارای رنگ خیره‌کننده‌ای هم باشد. اغلب عروس و دامادها رنگ سرویس خواب خود را متناسب با رنگ مبلمانشان انتخاب می‌کنند. ولی امروزه جدیدترین رنگ سرویس خواب عروس رنگ طلایی و یا سفید صدفی است‌. البته تختخواب ام دی اف و سرویس خواب ملامینه هم در رنگ‌های متنوع دارای زیبایی فوق‌العاده‌ای برای عروس و دامادها هستند.

  • بهترین رنگ برای سرویس خواب کودکان

همه ما می‌دانیم که بیشتر دختربچه‌ها علاقه زیادی به رنگ صورتی دارند. به همین دلیل بهترین رنگ سرویس خواب دخترانه انتخاب کنید رنگ‌های صورتی، سفید، کالباسی و سرخابی است‌. البته بهتر است رنگ سرویس خواب کودکان شما با سایر رنگ‌های اتاق خواب آن‌ها مطابقت و همخوانی داشته باشد.

یادتان باشد رنگ آبی بهترین رنگ برای سرویس خواب پسربچه‌ها است. چون باعث آرامش آن‌ها و ‌کاهش شور و هیجان پسربچه‌ها می‌شود‌. از طرفی این گروه از جدیدترین رنگ چوب سرویس خواب کودک محیطی فانتزی را به وجود می‌آورد و تداعی کننده حال و هوای ساحلی در دکور اتاق است‌.

  • بهترین رنگ برای سرویس خواب برای نوجوانان و جوانان

    سرویس خواب برای نوجوانان و جوانان

از آنجایی که رنگ‌های سبز، بنفش، آبی، سرخابی و طوسی جزو رنگ‌های متعادل هستند. پس سرویس خواب هایی با این رنگ‌ها نقش بسزایی روی کیفیت خواب جوانان و نوجوانان دارند. از جهتی روی روحیات و عملکرد جوانان تأثیر مستقیمی دارند. همچنین در زمان امتحانات و مشغله‌های کاری حس بهتر و آرام بخش را برای آن‌ها ایجاد می‌کند‌. پس بهترین رنگ برای تخت خواب برای این رده سنی را ز بین همین رنگها انتخاب نمایید.

این روزها سرویس خواب رنگ بژ، رنگ قهوه‌ای و سرویس خواب رنگ چوب روشن هم جزو رنگ‌هایی است که هیچ‌گاه در دکور اتاق دمده نمی‌شوند و همیشه روی بورس هستند‌. البته ترکیب رنگ سفید با رنگ قهوه‌ای جذابیت بیشتری را در سبک‌های مختلف دکوراسیون به وجود می‌آورند.

انتخاب بهترین رنگ برای سرویس خواب یک موضوع بسیار پیچیده است که ذهن بیشتر خریداران کالای خواب را مشغول به خود کرده است. با توجه به اینکه اغلب سرویس خواب‌ها دارای قطعات بسیاری مثل تخت، میز آرایش، پاتختی و … هستند و بخش مهمی از دکوراسیون اتاق خواب را به خود اختصاص می‌دهند‌، بنابراین سرویس خواب پرجلوه‌ترین و البته ضروری‌ترین وسیله در دکوراسیون اتاق به شمار می‌آید. پس انتخاب بهترین ترکیب رنگ تخت خواب بسیار مهم است.‌ همچنین تأثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت اتاق خواب دارد. از این رو بهتر است چند رنگ گرم را با تعدادی رنگ سرد ترکیب کنید تا هارمونی خوبی در دکوراسیون اتاق خواب شما ایجاد شود.

جدیدترین رنگ چوب سرویس خواب

جدیدترین رنگ چوب سرویس خواب

شما در زمان خرید سرویس خواب به خصوص سرویس خواب دو نفره انتخاب‌های متنوعی دارید. شاید بخواهید یک تخت خواب نوجوان بخرید و یا یک سرویس خواب نوزاد داشته باشید. حتی ممکن است بخواهید یک سرویس خواب مناسب برای جهیزیه عروس بخرید. به هر حال هر کدام از این سرویس خواب‌ها در رنگ‌های متنوعی موجود هستند. پس لازم است در هنگام انتخاب بهترین رنگ برای سرویس خواب حتماً کاربرد رنگ‌های مختلف را برای هر نوع سرویس خواب به طور مجزا مورد توجه قرار دهید‌؛ چون ممکن است جدیدترین رنگ چوب برای سرویس خواب عروس رنگ سفید طلایی باشد؛ ولی برای سرویس خواب نوزاد رنگ کالباسی یا صورتی چرک جدیدترین رنگ انتخاب شود‌.

سرویس خواب چه رنگی خوبه؟

سرویس خواب چه رنگی خوبه؟

 

اکثر شما در زمان خرید سرویس خواب تنها به دو رنگقهوه ای تیره و روشن و رنگ سفید صدفی فکر می‌کنید؛ چرا که بیشتر سرویس خواب‌ها فقط با این دو رنگ ثابت تولید می‌شوند؛ اما سؤال اینجاست بهترین رنگ برای سرویس خواب سفید صدفی است یا قهوه ای؟ در ادامه همراه ما باشید تا سرویس خواب قهوه ای و سرویس خواب سفید را با یکدیگر مقایسه کنیم.‌

سرویس خواب قهوه ای هیچوقت از مد نمی افتد!

رنگ قهوه ای روشن برای سرویس خواب نشان‌دهنده خونسردی، گرمی و البته ایمنی و پایداری است، البته انتخاب رنگ قهوه ای بستگی به میزان هماهنگی آن با دیگر لوازم اتاق خواب دارد. در حقیقت تلفیق رنگ قهوه ای با کرم روشن و قهوه ای سوخته رنگ بسیار خیره‌کننده‌ای را در سرویس خواب بزرگسالان ایجاد می‌کند. شما می‌توانید رنگ قهوه ای را با رنگ‌های دیگری مثل سفید یا صورتی ترکیب کنید و سبک کلاسیک را در فضای اتاقتان به وجود آورید‌‌‌. یادتان باشد سرویس خواب رنگ بژ و رنگ قهوه ای هیچ‌گاه دمدِ نمی‌شود. از طرفی در استفاده طولانی مدت کثیف نخواهد شد.

رنگ سرویس خواب صدفی

اما سرویس خواب سفید صدفی یک انتخاب مناسب برای افراد جوان خصوصاً عروس و دامادها است. اگر چه رنگ سفید برای تخت خواب هیچ برتری خاصی در مقایسه با دیگر رنگ‌ها ندارد؛ ولی انتخاب رنگ سفید برای سبک دکوراسیون مدرن زیبایی بیشتری را به وجود می‌آورد. از طرفی سرویس خواب سفید برای تازه عروس‌ها پیام‌آور شادی، خوش‌یمنی و خوشبختی است. به همین دلیل همیشه زوج‌های جوان از این رنگ برای سرویس خواب خود استقبال می‌کنند.

رنگ سرویس خواب طوسی

بسیاری از افراد در زمان انتخاب بهترین رنگ برای سرویس خواب تنها رنگ‌های ترند و رنگ‌هایی که مُد روز هستند را می‌پسندند. در صورتی که رنگ‌های مد روز مثل آبی کاربنی، سرخابی، سبزه تیره و… همواره در حال تغییر هستند و ثبات چندانی ندارند. پس اگر سرویس خواب خود را با توجه به ترندهای رنگ سالانه انتخاب کنید بدون شک مجبور هستید دیر یا زود رنگ تخت خوابتان را تعویض کنید. در حالی که رنگ تخت خواب طوسی یک انتخاب ایده آل است که سال‌ها ماندگاری و زیبایی خود را حفظ می‌کند و همچنان شیک و جذاب به نظر می‌رسد. چنانچه قصد خرید جدیدترین سرویس خواب با رنگ‌های لوکس را دارید بهتر است به مجموعه بزرگ مبل آوان مراجعه کنید.

سخن پایانی

از لحاظ علم روانشناسی در انتخاب بهترین رنگ برای سرویس خواب باید اول از همه سن و جنسیت فرد را در نظر گرفت. اگر چه مناسب ترین رنگ برای سرویس خواب رنگ سبز است ولی رنگ‌هایی مثل سفید، رنگ آبی و بنفش هم می‌توانند جلوه‌ خاصی را به سرویس خواب ببخشند. در واقع این رنگ‌ها سبب می‌شوند تا استرس افراد از بین برود و یک حس آرام بخش و شادابی در آن‌ها به وجود آید‌.

بدترین رنگ‌هایی که تنها برخی افراد آن‌ها را برای رنگ سرویس خواب انتخاب می‌کنند رنگ قرمز، زرد و رنگ نارنجی است. معمولاً این رنگ‌ها سبب افزایش فشار خون و از بین رفتن حس آرامش افراد می‌شود‌ از طرفی تخت خواب هایی با این رنگ باعث کم خوابی و خشونت هم در افراد خواهد شد.

در این میان اگر شما هم به دنبال بهترین و بزرگترین مرکز خرید انواع سرویس خواب هستید به شما پیشنهاد می‌دهیم برای خرید بهترین رنگ سرویس خواب به فروشگاه بزرگ مبل آوان مراجعه کنید تا حس لذت بخش یک خواب راحت و آرام را با داشتن یک سرویس خواب زیبا تجربه کنید.

اشتراک گذاری:
Telegram
WhatsApp

4 پاسخ

    1. سلام تنوع بهترین رنگ برای تخت خواب و در کل سرویس خواب در فروشگاه ما زیاد هست و کارشناسان ما شما را با توجه به رنگ غالب دکوراسیون محیط راهنمایی می کنند. لطفا تماس بگیرید. ۶۶۳۱۲۷۹۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *